Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Postup reklamace
Pokud chce kupující reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.darky-pro-radost.webnode.cz, doporučujeme oznámit tuto skutečnost neprodleně e-mailem či telefonicky. Do dvou pracovních dnů bude kupujícímu zaslán formulář „Reklamační list“. Vyplněný formulář by měl obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu. Zaslání tohoto dokumentu výrazně usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku. Zásilky, u nichž není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.

Zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (kupující musí doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u níž se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Jak přesně postupovat při reklamaci?

Důvod k reklamaci

Přesvědčte se, zda je zboží skutečně nefunkční či vadné. Přečtěte si návod a ujistěte se, že se skutečně jedná o vadu. Mnohdy nesplňuje zařízení, do kterého je zboží připojeno (například počítač či notebook) technické požadavky výrobku.

Oznámení o reklamaci

Reklamaci můžete uplatnit telefonicky či e-mailem. Do dvou pracovních dnů Vám zašleme formulář „Reklamační list“. Vyplněný formulář by měl obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu.

Odeslání výrobku

Výrobek odešlete nejlépe Českou poštou v původním balení a v nepoškozeném stavu. Zaslané zboží by mělo být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné případně dalšího prodeje. Vrácená zásilka by měla obsahovat oznámení o závadách, originál daňového dokladu a nepoškozený výrobek.


Řešení reklamace

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc a snažíme se reklamace řešit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka, pokud jsou oprávněné. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat.